Vo Veľkej Británii má tamojšia veľmi populárna sieť obchodných reťazcov Tesco otvoriť nový diskont, ktorý by mal na základe sľubov ponúkať lacnejšie potraviny. Sľub o vízii nového diskontu zašiel tak ďaleko, že má byť údajne najlacnejší v celom meste. Podarí sa sieti Tesco tento sľub dodržať a ako bude jeho nový, údajne najlacnejší diskont vyzerať?
Tesco tak okrem svojej pôvodnej činnosti vtrhne na trh lacných potravín a maloobchodov, konkurovať začne i tam. Momentálne sú otvorené už dva diskontné obchody s totožným názvom Jacks, takto sa vlastne budú volať aj jeho prípadné ďalšie „obchodíky“. Týmto svojim najnovším ťahom chce byť úspešným maloobchodným gigantom, ktorý by bol o niečo vred pred vážnymi nemeckými konkurentmi, akými sú Lidl či Aldi. Konkurovať má predovšetkým nízkymi cenami potravín. Zmena sa ako prvá začala týkať severozápadného Anglicka, konkrétne mesta St. Helens, v ktorom sa malo pôvodné stredne-veľké centrum Tesco Metro znovuotvoriť pod novým názvom a s celkovými zmenami. V okolí St. Helens sú už údajne obyvateľom poskytované pracovné ponuky do nových obchodov Jack\’s a tamojšie Tesco prevádzky sa pomaly zatvárajú. Názov Jack\’s je už dokonca zaregistrovaný ako oficiálna obchodná značka.
Vytvorením nových prevádzok si chcelo Tesco svoju vysokú popularitu a zisk v Anglicku udržať i naďalej, nakoľko jeho sieť začínala nebezpečnou mierou doháňať konkurencia. Týmto krokom si chce Tesco svoj nadradený príjem v danej krajine poistiť. Ak obchodný dom Tesco doháňa konkurencia, novinka na trhu s názvom Jacks bežným občanom otvorí oči a zvedavosť, ako aj údajné nekonkurenčne nízke ceny ich prilákajú, aby svoje kroky nasmerovali aj do týchto nových diskontných predajní, ktoré vlastne sú a budú pod vlastníctvom Tesca.
Tento maloobchodný formát nebude v blízkosti svojho veľkého brata, ale logicky sa umiestni na miesta, kde by získal nových zákazníkov, respektíve mať dve obchody vedľa seba by nebol práve logický ťah, ak chcete podchytiť širšiu klientelu.